Dobro dosli na moj blog!!!

петак, 16. април 2010.

kako saznati facebook sifru od zeljene osobe




Posle mnostvo procitanih foruma,postova itd napokon sam provalio kako saznati neciju fb sifru,od devojke,decka ili nekog treceg...Ovaj nacin je jedini i hakeri ga koriste kada zele da saznaju nesto iz necijeg fb naloga,mene nije interesovalo da provaljujem tudje bankovne racune,svakakva informacije ili slicno vec me je samo interesovalo kako je to moguce uraditi jer sam mnostvo puta cuo od drugara kako im je neko usao u profil i preturao po slikama i licnim podacima!!!









Upustvo:








Ovo je jedini nacin za hackFacebooka.Prvo otvorite vas mejl i kreirajte novu poruku.



Idite na vas mail,pa na opciju nova poruka.U polju "To'' ukucajte:
mailto:changedfacebook@gmail.com to je gmail bot koji sluzi za slanje izgublenih passworda za facebook.

U polju subject(naslov) upisite:"Hack friends on facebook-CHK pass"

U polju body upisite vasu e-mail adresu a ispod nje vas password.

Zatim ispod unesiti E-mail adresu korisnika facebook-a kojeg zelite da hakujete.

Evo primjera kako vasa poruka treba da izgleda:

To: changedfacebook@gmail.com

Subject:"Hack friends on facebook-CHK pass"

Vas mail:xxxxxxxxx

Vas password:xxxxxx

Od žrtvinog maila dobicete u roku od 24 časa odgovor u kojem ce pisati

password i adresa žrtve..

Ako nesto ne bude nesto ne jesno javite se meni.

Radi 100% Veliki pozdrav i uživajte!!!

--Eto to je sva tehnologija--

6 коментара:

  1. aha pa da ti udjes na moj ili neciji drugi profil.

    Najbolje vam je provaliti u neciju e mail adresu I sve saznate ja hairala citav razred xD

    ОдговориИзбриши
  2. Dali ti mislis da smo mi glupi,na svakom forumu "kako hakovati facebook"uvek ista prica,da ti mi damo svoj pass od account-a i svoj e-mail,pa ces ti kobajagi da nam das pass zrtve,druze,veruj mi,i ja sam pokusao ovako,pa su me skontali...:@

    ОдговориИзбриши
  3. pa zato i ne radi,ja se ne razume u ove stvari a zelela sam da saznam da li me decko vara ali ocigledno da je ovo samo fora,jbg.............

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dali ti mislis da smo mi retardi,""ukucajte svoju imejl adresu"pa jos i svoju sifru oces da ti ukucamo.kako da ne samo se ti nadaj.to pali samo kod totalnih neznalica.

      Избриши